Friday, November 4, 2016

Betulkah Boleh Buat Duit Online Tanpa Modal?

Soalan yang sering ditanya, betul ke boleh buat duit online? Percuma tanpa modal? Tanpa perlu cari orang (downline)?

Ikuti perkongsian daripada seorang ahli lama ClixSense berkongsi kisah perjalanan side income online beliau.



Intipati perkongsian beliau:

(1) Memang boleh buat duit online tanpa modal
(2) Hari ini join takkan jadi kaya terus, perlukan usaha dan kesungguhan
(3) Jawab paid survey mesti kena jujur

Beliau memberitahu hanya keluarkan modal pada tahun pertama join ClixSense sahaja.

Saya pula sebaliknya langsung tidak keluarkan sebarang modal untuk ClixSense. Saya tolak daripada baki hasil yang saya dapat untuk upgrade keahlian saya kepada premium account untuk keuntungan yang lebih tinggi.


(Funding = $0 membuktikan saya tidak keluarkan satu sen pun, sebaliknya saya gunakan hasil yang saya dapat untuk upgrade kepada premium account)

Ada ahli yang salah sangka dia akan dapat untung jika terus upgrade kepada premium account tetapi dia salah langkah. Baca artikel ini untuk tahu bila anda perlu upgrade kepada account premium.

Dengan perkongsian 'otai' ini diharap dapat meningkatkan kepercayaan anda bahawa memang betul boleh buat side income online tanpa sebarang modal.

Panduan lengkap buat duit online dengan ClixSense.

Sumber: Forum ClixSense.

Sebarang pertanyaan tentang penerangan saya dan juga program yang saya syorkan, sila tinggalkan ulasan. Saya akan cuba terangkan. TQ :)
Emoticon Emoticon