Monday, October 24, 2016

Upgrade Keahlian ClixSense Kepada Premium Account

Tags

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Artikel kali ini saya akan huraikan tentang fungsi pilihan (optional) di laman web ClixSense iaitu upgrade kepada keahlian berbayar.

(Artikel utama buat duit online dengan ClixSense)

Harga keahlian premium ClixSense



Setahun = $17
2 Tahun = $30 (diskaun $2 setahun)

Cara bayaran:

(1) Duit dari luar (PayPal, kad kredit, etc)
(2) Duit dari akaun ClixSense sendiri
(3) Tambah duit dari luar jika baki akaun ClixSense tidak mencukupi

Kelebihan akaun premium ClixSense


ASPEK
BIASA/STANDARD
PREMIUM
Yuran keahlian
$17 setahun / $30 dwitahunan
Jaminan iklan standard sehari
1
4
Komisen untuk setiap iklan yang dilihat oleh seorang downline
Sticky
$0.0001
$0.0001
Micro
$0.0002
$0.0004
Mini
$0.0010
$0.0020
Standard
$0.0020
$0.0040
Extended
$0.0020
$0.0040
Komisen untuk pendaftaran setiap downline
$1 selepas dia jana $10
$2 selepas dia jana $5
Komisen untuk downline yang jadi premium
$2
$2 dan $1 untuk 7 level bawah
Komisen untuk setiap belian iklan oleh downline
10% sehingga $1
10% sehingga $2
Komisen untuk tinjaun/task/offer downline
5%
10%
Peluang klik ClixGrid
30 kali
60 kali
Pemasa ClixGrid
10 saat
5 saat
Daily checklist bonus
7%
16%
Minimum cashout
$8
$6


Keuntungan daripada upgrade kepada akaun berbayar


Akaun premium akan dapat 4 iklan standard setiap hari ($0.01), maksudnya lebih 3 berbanding ahli biasa.

3 x $0.01 x 365 = $10.95 (masih rugi $6.05)



Rujuk gambar di atas, setakat artikel ini ditulis, saya sudah kumpulkan $34 daripada daily checklist. Saya hanya keluar modal $17 sahaja.

Bonus biasa - 7%
Bonus berbayar - 16%
Untung = bonus berbayar - bonus biasa = 9%

9/16 x $34 = $19.125

$19.125 - $6.05 = lebih kurang $13

Dengan ClixSense, saya keluarkan modal sebanyak $17. Saya sudah dapat semula $17 yang saya keluarkan, saya sudah dapat untung $13 (untuk daily checklist bonus sahaja, belum kira kelebihan yang lain) (untung sebanyak 76%) dan keuntungan ini akan meningkat sehingga keahlian premium untuk tahun ini tamat.

Selain daripada bonus, saya juga sudah earn daripada tugasan saya di ClixSense.



Bila perlu upgrade ke akaun premium?


Upgrade kepada akaun premium adalah optional tetapi disarankan jika anda mahu untung lebih daripada laman ClixSense ini.

Walau bagaimanapun, jika anda upgrade pada masa yang tidak tepat, anda tidak akan untung (tapi tidak akan rugi).

Jika anda klik semua 4 iklan standard dan iklan-iklan yang lain (sekurang-kurangnya 6 cents sehari, dalam masa setahun anda akan dapat $21.90, sudah dapat balik $17.

Upgrade akaun jika:

(1) Anda boleh dapatkan referral yang BANYAK dan AKTIF.

atau

(2) Anda ada 3 level badges CrowdFlower dan mesti buat task CrowdFlower/Rainforest sekurang-kurangnya 10 setiap hari untuk mendapatkan daily checklist bonus 16%.

Kesimpulannya, anda dapat buat duit dengan ClixSense dan akan dapat untung. Rujuk panduan lengkap ClixSense di sini. Daftar ClixSense di sini.

Sebarang pertanyaan tentang penerangan saya dan juga program yang saya syorkan, sila tinggalkan ulasan. Saya akan cuba terangkan. TQ :)
Emoticon Emoticon