Wednesday, October 19, 2016

ClixSense Payment Proof

Tags

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kali ini saya akan tunjukkan screenshot daripada bayaran yang saya terima daripada ClixSense.

Saya percaya, anda perlukan bukti bayaran daripda laman ini sebelum betul-betul percaya ianya memang bayar dan bukan scam.

Saya juga macam anda juga, sebelum saya sertai saya juga mencari bukti bayaran yang dikongsikan di internet.

Di sini saya akan tunjukkan bayaran pertama yang saya dapat daripada ClixSense pada April 2016.



Saya cashout sebanyak $6. Kalau ingin tahu kenapa masuk $5.88, sebab ClixSense ambil 2% daripada jumlah cashout sebagai processing fee. Nanti PayPal tidak akan tolak lagi sebab ClixSense sudah gunakan 2% ini untuk urusan transaksi.

98% x $6 = $5.88



Panduan lengkap ClixSense di sini.

Daftar ClixSense di sini.

Sebarang pertanyaan tentang penerangan saya dan juga program yang saya syorkan, sila tinggalkan ulasan. Saya akan cuba terangkan. TQ :)
Emoticon Emoticon