Thursday, October 27, 2016

Duit Percuma Dari Internet

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kali ini saya akan tunjukkan bagaimana anda boleh dapat duit secara percuma daripada internet. Laman yang menyediakan duit percuma ini ialah ClixSense.

Ianya merupakan bonus game pada laman ClixSense kepada ahli-ahli mereka.

Apa yang anda perlu lakukan sungguh senang.

(1) Daftar akaun ClixSense. Percuma sahaja, siapa-siapa juga boleh ikut serta.

(2) Pergi ke halaman ClixGrid di laman web ClixSense.

(3) Sila pilih dan klik pada salah satu kotak.



(4) Sila tunggu pemasa tamat.



(5) Apabila pemasa sudah tamat, anda akan tahu sama ada anda menang duit atau tidak.



(6) Merujuk gambar di atas, saya tidak menang untuk kali ini. Jika saya menang duit percuma, ini yang akan saya dapat lihat di skrin.



(7) Selain dapat menang duit percuma, saya juga menang extra chances.



Setiap hari anda dapat 30 peluang untuk main ClixGrid ini. Extra chances bermakna anda dapat 5 peluang tambahan untuk main dalam satu hari.

Berikut adalah senarai lengkap hadiah kemenangan di ClixGrid:

(1) $10
(2) $5
(3) $2.50
(4) $1
(5) $0.50
(6) $0.25
(7) $0.10
(8) 5 extra chances.

Anda tidak semestinya akan menang duit percuma tiap-tiap hari, tapi potensinya tetap ada.

Antara mereka yang bertuah dapat duit percuma $5 dan $10:



Kalau tidak jumpa orang Malaysia pada senarai di atas, jangan risau, siapa-siapa pun boleh menang tanpa 'bias' terhadap demografi.



Anda pun mungkin bertuah macam rakan kita di atas. Saya pun belum menang lagi $10 T_T

ClixGrid ialah salah satu cara untuk buat duit online melalui laman ClixSense, sila rujuk artikel ini untuk mengetahui cara lain untuk buat duit di ClixSense.

Anda mesti main sekurang-kurangnya 20 klik setiap hari untuk melayakkan anda menerima bonus harian sehingga 16%,

Daftar akaun ClixSense di sini.

Sebarang pertanyaan tentang penerangan saya dan juga program yang saya syorkan, sila tinggalkan ulasan. Saya akan cuba terangkan. TQ :)
Emoticon Emoticon